Satış Teknikleri

Derslerinizi canlı ve kayıttan izleyebilirsiniz.
  • Haliç Üniversitesi Onaylı
  • Eğitim Süresi: 2 Ay

Ağ kurmadan bağ kurulmaz…

İşte satış’ın özeti bu.

          Hayatımızın her anında ve alanında satış yapıyoruz farkında olun ya da olmayın. İnsanları ikna etmek, onların ihtiyaçlarını fark etmek ya da kendilerine fark ettirerek satın almalarını sağlamak için satışa ve bu konudaki tekniklere ihtiyacımız var.

          Satış için öncelikle bireylerle bağ kurmamız gerekiyor. Bağ kurarak neler mi keşfedebiliriz; istediklerimizi daha doğru bir dille ifade edebilir, doğru sorularla asıl ihtiyaçları belirleyebilir, samimi bir iletişim kurabilir ve bu süreçleri doğru bir yönetimle paraya çevirebiliriz.

          Bu eğitimde satın alacağınız bilgiler gerçek hayatınızda çok farklı satış ve iletişim tecrübeleri edinmiş bir eğitmen tarafından verilmektedir. Bu da her sektörden katılımcının kendi hayatına aktaracağı fayda ve farkındalık demektir.

          Bu alanda ilerlemek ve iş sahibi olmak isteyen kişiler ilk olarak Satış teknikleri  nedir? gibi sorularına cevap aramaktadır. Çünkü satış uzmanı olmak için, Satış Tekniklerini öğrenmek önemli bir detaydır.

          Başarılı olarak firmaların satış işlemlerini arttırabilen satış teknikleri eğitimleri de son zamanlarda fazla tercih edilmektedir. Sitemizde bu alanda en iyi olarak uygulamalı teorik eğitim konusunda uygun başlıklar bulmak mümkün olmaktadır.

           Aynı zamanda Satış teknikleri online eğitim başlığı da tecrübe ve ilerleme konusunda yardımcı olmaktadır. Çünkü çok satış yapmak aynı zamanda yeni müşteri çekmekten de geçmektedir. Bu yüzden satış teknikleri eğitiminde bu konularda büyük önem taşımaktadır.

Satış Tekniklerini Kimler Kullanılır?

          Satış teknikleri kursu konusunda sitemizde gelişmiş olarak alınması gereken eğitimler ve departmanlar konusunda da yol göstermektedir. Satış teknikleri için gerekli yerler;

-          Satış ve pazarlama alanında aktif bulunan departmanlar

-          Satış oranlarını çoğaltmak için çalışmalar yapan firmalar

-          Ekip olarak çalışmaları bulunan firmanın ekip performansını arttırmak isteyenler

-          Büyümek için reklam ve müşteri potansiyelini artırmak isteyen kurumlar şeklinde devam etmektedir.

          Online olarak hizmet veren sitemiz Satış teknikleri  Bursa olarak bu alanda gerekli olarak bulunan tüm bilgi ve ihtiyaçları kullanıcılara öğretmek için sürekli olarak aktif çalışmalar yapmaktadır.

Hayatımın her sektöründe bulunan satış artık her mesleğe değinmektedir. Bu yüzden en az LİSE mezunu herkesin tercih edebileceği bir programdır. 


Satış Teknikleri eğitimimiz 60 saat 2 aylık bir programdır. Program sonunda başarılı olan kişilere HALİÇ ÜNİVERSİTESİ onaylı Satış Teknikleri Sertifikası verilecektir.

· Satış nedir?

· Müşteri kimdir?

· Neler bekler?

· Neden satın alır?

· İletişim becerileri

· Referansla satış

· Satışın aşamaları

· Müşteri modelleri

· Jenerasyonlar

· Hipnotik dil

· Hipnotik satış tekniği

· Dil kalıpları bizi nasıl etkiler

· İletişim teknikleri

· İletişimde beden dilinin ses tonunun kelimelerin önemi

· Temiz ve kirli kelimeler

· Göz teması

· Satın almayı etkileyen faktörler

· Satışta başarıyı etkileyen faktörler

· Müşteri yönetimi

· Planlama

· Müşteri itirazları

· Satın alma sinyalleri

· Satış kapama

· Müşteri nasıl oluştururuz

· Telefonla satış

· Saha satışı

· Bireysel satış  

Devrim Ünal Saygın
Satış Uzmanı, İletişim Uzmanı, Eğitmen

Evli ve bir çocuk babası olan Devrim Ünal SAYGIN, İlk ve Orta okulu Ankara, Liseyi Van’da okuduktan sonra, 1992 yılında İstanbul Üniversitesi Mühendislik Fakültesinden mezun oldu. Sonrasında Yeditepe Üniversitesinde MBA programını tamamladı.  Askerliğini gönüllü komando olarak, Bolu Komando Tugayın’da doğuda operasyonlara katılarak, teğmen rütbesi ile tamamladı.

Girişimcilik serüveni başlamadan önce ; Mudo,  Kara Kuvvetleri Komutanlığı  ve Citibank gibi kurumsal ve global markalarda, 15 yıla yakın  müşteriyi yeniden kazandırma, telefonla satış, direkt /saha satış, şube satış gibi kanallarda ve farklı bölgelerde yönetimsel pozisyonlarda görev aldı.  Son 5 yıldır, uluslararası bir markanın temsilcisi olarak gayrimenkul yatırımlarının yönetimi sağlayan bir girişimci olarak ticari hayatı deneyimledi. Ardından bilişim sektöründe, satış koordinasyon ve yönetim alanlarında danışmanlık veren Saygın sektörel dergiler de yazılarda yazmaktadır. 

Bu zamana kadar ki çalışma pozisyonlarında , özellikle satış / Satış yönetimi / kişisel gelişim ve eğiticinin eğitimi konularda tecrübeye dayalı sınıf içi ve sınıf dışı paylaşımlar yapan Saygın, farklı eğitim programları ile paylaşımlarını sürdürmektedir. 

Bugüne kadar birçok konuda eğitim ve sertifikalara sahip olan Saygın’ın katılmış olduğu programlardan bazıları aşağıdaki gibidir ;


Finansal Matematik

Finansal Piyasalar ve Ekonomik Krizler

Introduction To Capital Market 

Kaotik Ortamlarda İş Yapma Modelleri

Etkili İnsanların 7 alışkanlığı – Franklin Covey Danışmanlık 

Innovation 

Eğitici Eğitimi

Satış Güçlendirme  

Yöneticilik Becerilerini Geliştirme 

Mülakat Teknikleri Eğitimi

Fraud Awareness

CRM 

Yöneticilik Eğitimi 

Satış Yönetimi

Operational Risk 

Çatışma Yönetimi

Çatışma Yönetimi ve Sorun Çözme Teknikleri

Yönetimde Motivasyon ve Performans Arttırma Yöntemleri 

Team Building 

Profesyonel Sunumlar – The Madison Consulting Group 

Satış Teknikleri

İnsan Kaynakları Yönetimi

Temel Bankacılık Eğitimi

Telefonla Satış Teknikleri 

Telefonla Satış – Satış için Telefonda Aktif Arama

Developing Management Skills


HEMEN BAŞVUR